Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Largus | użytkownik

imię i nazwisko adresPOZnan* zarejestrowany21.08.2006 @23:15:30 ostatnio na stronie19.06.2017 @18:23:17

"Nie czyń zła, aby cię zło nie pochłonęło" Syr 7,1

"To smutne, żę głupcy są tak pewni siebie, a ludzie rozsądni tacy pełni wątpliwości." B Russell


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty28 komentarze2151 posty na forum242

komputer / sprzęt
Praktica LTL3 + Tessar 2,8/50 Carl Zeiss Jena + Pentacon auto 2,8/29 Multi Coating + Pentacon auto 2,8/135 MC || Agfa Billy-Record || Camera Obscura || Lubitel 166 B

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Czarls    12.12.2009 @16:47:37
no to luz pasek jest jak co a foci cos??
~Czarls    12.12.2009 @16:38:30
a taki sentyment mam do pociagow i szyn a co u ciebie kiedys tobie pisalem o tym pasku ale sie nie odzywales dozoocisz cos wreszcie do swej galerii
ostatnio edytowane: 2009-12-12 16:38:47
+bokeh    10.12.2009 @03:15:41
babelkowa koperta kolo 7PLN, wejdzie tam z 10 filmow mysle
~Atoriasci    16.11.2009 @14:50:32
Greenboxa nie znałem. Dzięki za cynk.

Jakl jeszcze jakąś makietę sklecę to na pewno to dodam. Dzięki za obserw.
_______

ORAT
~Atoriasci    09.11.2009 @14:40:28
Już straciłem nadzieję, że ktoś z Poltera mnie tu znajdzie. Dzięki

Podstawki do skałek nie robiłem, bo chciałem żeby to była konstrukcja modułowa. Kora ma to do siebie, że dość łatwo ją dopasować do innych elementów. Kawałek, który tam był na dole, można by spokojnie umieścić jako np. część środkową jakiegoś większego elementu. Wtedy podstawka by raczej przeszkadzała...
_______

ORAT
~nadwrazliwosc    01.11.2009 @18:02:36
aktualnie, to znaczy, zamierzasz zmienic? swoją drogą Poznań świetne miasto.
_______
keeping warm
~nadwrazliwosc    31.10.2009 @12:21:43
dzięki Filip, a swoją drogą, gdzie wylądowałeś na studia?
_______
keeping warm
~LukaszWojcik    21.06.2009 @02:15:05
o widzę, ktoś ze świecia urodzono mnie tam
~grabos    13.06.2009 @09:12:52
spoko - ale to dopiero po sesji - sporo egzaminów teraz ;P
_______

85d461710d2cf82d8f4d5e98ed57220c
Portfolio: http://grabos.jor.pl
+tomekcichorek    05.06.2009 @17:19:27
spasiba
+januszwojcik    27.05.2009 @22:47:35
spybot search & destroy. skan antywirem jakimś online (mks albo eset nod - wygooglasz).

trudno stwierdzić ot tak co może być konkretnie przyczyną.
+januszwojcik    25.05.2009 @10:51:23
wskakuj na gg
+januszwojcik    25.05.2009 @10:43:21
ale co poprawnie nie wychodzi? rozmiar? na domowej drukarce?
~pachur    27.03.2009 @00:21:51
wiem, ze nie ;] heh
ciekawe folio !
peace
_______
cause the street life is all we know / http://www.digart.pl/tekst/zasady.html
~Molbid    05.03.2009 @23:27:44
Dzięki!
+januszwojcik    03.03.2009 @18:27:40
jako czesc jakiejs grafiki, jako kolaż.. myślę że tak.
+januszwojcik    03.03.2009 @07:42:35
hej.

co do tych czasów pośrednich - ja myślę żeby nie kombinować z ustawianiem przełącznika pomiędzy - kto wie czy mechanizmy wewnątrz będą działać jak trzeba. podwójna ekspozycja - dobrze kombinujesz - czas na klatkę składową połowę krótszy (jeśli robisz dwa naświetlenia). ostrzenie lupką - ciężko idzie ale idzie - otóż na matówce na środku masz takie ciemniejsze kółko - kręcąc pierścieniem ostrości i patrząc przez lupkę na te kółko dostrzeżesz zmieniającą się ostrość co do akcesoriów - mam wszystko oprócz paska ale to nie na zbyt już niestety.

film w środku - fakt, stałeś się właścicielem ale nie autorem. tak więc jeśli coś Ci wyjdzie z wywołania tego filmu nie sztafiruj się z nim na DA :P

pozdro.
ostatnio edytowane: 2009-03-03 08:42:52
_______
http://januszwojcik.com
~sznurowka87    01.03.2009 @22:04:24
ktoś tu też lubi duuuże białeeee ramki

Miłej nocy dziękuje
~also    27.02.2009 @17:15:44
dzieki
~changer    21.02.2009 @21:52:35
Dzięki !
_______
|Terrarestic|Cybernauton|http://www.kulik.netgaleria.pl
-wirtualnie    19.02.2009 @23:06:30
:D
~Roz    12.02.2009 @21:21:03
dzięki
_______
Należy miewać pomysły.Kotilow ma kilka gotowych, na przykład, jak podejść za pomocą tricku swoja niemożność latania.
^AMELLIA    10.01.2009 @09:25:51
dziękuję:D
_______
KAŻDA SZTUKA MA SWOJEGO ODBIORCĘ
~SleepyWalker    09.01.2009 @15:28:55
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 27 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt